Zákaznický servis

Potřebujete pomoc nebo radu? Pak jste na správném místě.

Zde jsme shromáždili veškeré informace o doručení, vrácení, výměně a všem ostatním, co souvisí s nákupem na Skisports.cz.

Vyberte si kategorii níže – nebo najděte odpověď mezi našimi „Často kladenými dotazy“ v dolní části této stránky.

Náš zákaznický servis je online od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:00 a v pátek do 15:30.



FAQ - Často kladené otázky

Veškeré informace o vrácení naleznete na tomto odkazu: https://skisports.cz/faq/vraceni. Nezapomeňte se řídit pokyny na stránce.

V případě problémů s dokončením objednávky kontaktujte náš zákaznický servis na adrese info@skisports.cz.

Napište co nejdříve na adresu info@skisports.cz. Do předmětu napište „storno“ a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Uděláme vše pro to, abychom zásilku zastavili, ale nemůžeme nic zaručit.

Pokud již byla objednávka odeslána, máte 14denní lhůtu na vrácení zboží a musíte objednávku vrátit běžným způsobem. Informace o vrácení zboží si můžete přečíst zde: https://skisports.cz/faq/vraceni

Přečtěte si o naší cenové záruce na tomto odkazu: https://skisports.cz/faq/garance-nejlepsi-ceny a kontaktujte náš zákaznický servis na info@skisports.cz.

Pokud chcete reklamovat vadný výrobek, můžete si přečíst více informací o reklamacích na tomto odkazu: https://skisports.cz/faq/reklamace. Nezapomeňte nás kontaktovat PŘED zasláním vadného výrobku zpět.

Bohužel nemáme fyzický obchod.

Pokud si nejste jisti velikostí, doporučujeme objednat několik velikostí a vrátit tu, která vám nesedí.

Zákazníci nás milují
    
Více než 500 000 zákazníků od roku 2003.