Střední vrstva
Spodní prádlo a ponožky
Plus Size
Střední vrstva
Spodní prádlo a ponožky
Lyžařské vybavení
Plus Size
Soupravy
Střední vrstva
Spodní prádlo a ponožky
Výhřevné doplňky
Batohy a tašky
Spodní prádlo a ponožky
Plus Size
Výprodej a nabídky
Nejoblíbenější
Alpské lyže
Lyžařské hole
Lyžařské helmy
Bezpečnostní vybavení
Běžecké lyžování
Lyžařský vosk
Ostatní doplňky
Oblečení do deště
Běh
Lov a přežití
Sluneční brýle
Batohy
Tašky a batohy na lyže
S-Z
Výprodej a nabídky
Pokud jste si u nás zakoupili zboží, které se během záruční doby ukázalo jako vadné, kontaktujte prosím náš zákaznický servis před tím, než nám zboží odešlete zpět. Vždy se snažíme celý proces usnadnit jak vám, tak i nám, a proto je předchozí komunikace ohledně reklamace důležitá.
Kontaktujte náš zákaznický servis na info@skisports.cz a uveďte následující informace:
- Číslo objednávky
- Které zboží je předmětem reklamace
- Krátký popis vady
- Fotografie nebo video vady
Pokud uznáme, že se jedná o oprávněnou reklamaci, poskytneme vám zdarma zpětný štítek pro vrácení zboží. Nezapomeňte si však vždy uschovat potvrzení o odeslání, protože odpovědnost za doručení zpět k nám nesete vy.
Seznamte se prosím s těmito pravidly:
Reklamaci je nutné uplatnit v přiměřené době poté, co byla vada zjištěna, nebo kdy měla být při běžném užívání zjištěna. Reklamaci můžete podat písemně nebo ústně. Právo na reklamaci zaniká dva roky po převzetí zboží v souladu s dánským zákonem o prodeji zboží, pokud není dohodnuto jinak.
Na základě našeho posouzení můžete získat výměnu zboží, opravu, vrácení peněz nebo snížení ceny. Řešení závisí na individuální situaci a našem vyhodnocení reklamace – nikoli na vašich preferencích. Vše závisí na tom, zda je reklamace uznaná jako oprávněná.
Reklamace vyřizujeme ve spolupráci s našimi dodavateli a odpovídáme v „přiměřené lhůtě“ – obvykle do 1 týdne, ale tato doba se může lišit podle konkrétní reklamace.
Je důležité si uvědomit, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo jiné závady, které jste mohli předvídat.
Podle českého zákona o prodeji zboží se záruka vztahuje pouze na vady nebo příčiny vad, které byly přítomny v době, kdy jste výrobek obdrželi.
Vaši stížnost vyřídíme v přiměřené lhůtě. Nejčastěji to bude trvat méně než týden, ale v některých případech to může trvat déle, pokud je případ složitější. Proces se může například protáhnout, pokud musíme nejprve objednat náhradní zboží. O průběhu vás budeme průběžně informovat.
Pokud je reklamace oprávněná, uhradíme náklady na vrácení vadného výrobku. Bližší informace vám poskytne náš zákaznický servis.
Pokud záruční doba uplynula, nemůžeme vám pomoci. Podle zákona je záruční doba 2 roky.
Zákazníci nás milují
Více než 500 000 zákazníků od roku 2003.